Menu
items. ▼ View Cart

Peranti Terapi DermaRoler

PERANTI TERAPI DERMAROLLER




Derma Roller, Skin Roller, MTS Roller dan bagaimana ia berfungsi?

TERBUKTI BERKESAN MELICINKAN KULIT ANDA



Dermarollertherapy merupakan satu konsep rawatan invasif yang paling berjaya untuk meningkatkan tekstur kulit, terutamanya untuk setiap jenis parut.

Kaedah mikro suntikan jarum telah ditubuhkan selama beberapa tahun lalu sebagai satu kaedah yang lembut dan selamat untuk mengetatkan kulit, memperbaiki tekstur kulit dan terapi parut.

Terapi induksi kolagen telah terbukti berkesan tanpa sebarang kesan sampingan untuk membaiki struktur kulit.

DERMAROLLER telah menjadi semakin popular sepanjang dekad yang lalu, dan ramai wanita dan lelaki telah menggunakannya untuk merawat pelbagai kulit yang bermasalah seperti:

- parut jerawat yang meninggalkan kesan hitam

- Parut jerawat yang berlubang, parut kekal

- Rekahan kulit (stretch mark)

- Selulit

- Kulit berkedut

- Kulit kendur

- Garisan halus pada kulit

- Bintik-bintik hitam (hyper-pigmentasi)

- Kulit wajah kelihatan tua sebelum usianya (kulit pra-matang terlalu awal)

- Pori-pori / liang roma yang besar

- kulit kasar dan keras

melicinkan kulit wajah

Derma ( kulit ) roller adalah roller yang mempunyai kira-kira 200 jarum mikro, apabila dilancarkan/dilalukan pada kulit, menghasilkan lubang lubang kecil di dalamnya, menjadikan liang roma / pori pori terbuka untuk tempoh yang singkat.

Setelah itu, Badan akan bertindak balas seolah-olah ia telah rosak, dan kemudian akan menjalani proses pemulihan yang mana akan merangsang pengeluaran kolagen dan elastin, membentuk baru dan menghasilkan kulit yang sihat.

Ianya akan lebih berkesan apabila anda menyapu serum mengikut kesesuaian kulit selepas anda menggolekkan DERMAROLLER. Roller boleh digunakan pada hampir kesemua bahagian badan, kecuali kelopak mata dan bibir.

DERMAROLLER merupakan peranti perubatan yang terdiri daripada bahan tahan lasak (heavyduty) dan jarum nya diperbuat dari titanium berkualiti tinggi, juga dikenali sebagai Derma roller, roller kulit atau mts roller.

Jarum DERMAROLLER direka khas untuk menembusi lapisan corneum, conium permukaan pada lapisan luar yang keras (conium the hard outer surface of the epidermal layer of the skin).

Terdapat beratus-ratus saluran kecil pada lapisan corneum, yang mana saluran kecil ini bertindak sebagai laluan untuk menyerap produk rawatan wajah (skin care) anda.

Ianya perlahan-lahan akan mengelupas sel-sel kulit yang berlebihan yang mana akan menyumbang kepada penuaan pramatang atau sebelum waktunya, kegagalan folikel rambut, kedut, rekahan kulit, selulit dan parut.

DERMAROLLER akan bertindak merangsang aliran darah ke permukaan, memberikan urutan kulit, membersihkan pori-pori atau liang roma dan merangsang semula semula pertumbuhan kologen.

DERMAROLLER dikenali sebagai golekan kulit iaitu bertindak sebagai peranti penjagaan kulit dan direka bentuk untuk menggunakan Sistem Rolling Derma yang dipanggil program penjagaan kulit generasi ke 4 untuk rawatan yang optimum.

Untuk keterangan lanjut sila klik link di bawah:

rawatkulitanda.blogspot.com
RM 98

© Beauty Skin Injection
Blogger E-commerce powered by Beauty Skin Injection.